Larangan daripada google

Kami telah mengusahakan projek ini sejak 28 April 2021. Akaun pengiklanan projek itu tidak berfungsi dari 1 Julai hingga 20 Ogos 2021, apabila ia diharamkan. Mari kita fikirkan fakta ini, kerana pengalaman kami boleh membantu projek yang sedang mencari alasan untuk larangan atau penolakan geran sekarang.

Apabila kami mula menyiasat, ternyata alat analitis web telah disambungkan ke tapak Gwaramedia (walaupun sebelum kami mula bekerjasama). Dia menyediakan kupon untuk kempen pengiklanan. Google Grants menentukan bahawa ini adalah tingkah laku yang tidak adil, memandangkan, sebagai tambahan kepada geran, projek itu juga mempunyai diskaun. Oleh itu, sistem membuat kesimpulan bahawa peraturan telah dilanggar.

Tanpa keterlaluan, editor dan kakitangan projek tidak akan dapat menangani situasi itu dan menghapuskan larangan itu. Pakar dalam web sudah mempunyai banyak pengalaman, jadi mereka segera mula menulis kepada sokongan teknikal Google dari segi yang boleh diterima dalam situasi sedemikian. Kemahiran berkomunikasi dengan sokongan hanya diperolehi dengan pengalaman. Surat-menyurat berjam-jam, minggu dan bulan, tetapi kami menarik balik larangan itu.

Hasil kempen pengiklanan untuk NGO Larangan daripada google

Apa yang telah Senarai E-mel B2B kita capai?Dapatkan kelulusan permohonan geran dan belanjawan itu sendiri.Larangan daripada Google (bukan salah kami) dan keluar daripadanya.Lebih daripada 15,000 pelawat unik tambahan setiap bulan. Kami menjelaskan bahawa ini telah dilaksanakan dengan wang geran.
Promosi bot yang membantu dalam perang maklumat terhadap Rusia, negara penceroboh dan penjajah.Kami tidak dapat menunjukkan jumlah trafik, tetapi kami akan menunjukkan bahawa geran Google sebenarnya memberikan projek Gwaramedia.

Bilangan klik – semua klik pada iklan.Bilangan tera – semua tera iklan dalam enjin carian.CTR ialah kekerapan pengguna mengklik pada iklan anda. Sebagai contoh: 1000 orang melihat iklan dan 50 mengklik padanya, maka CTR akan menjadi 5%.Kos ialah jumlah keseluruhan dana geran.Kos setiap klik ialah jumlah klik pengguna pada iklan anda dan, sewajarnya, ditolak daripada belanjawan.Pengguna baharu – berapa ramai pelawat unik baharu yang datang ke tapak projek.Terima kasih kepada geran yang diberikan dan usaha pakar Inweb, projek ini menerima sebahagian besar trafik.

Kenapa ada penjimatan dan SEO?

Senarai E-mel B2B

Ramai pengguna mengetahui tentang bot yang menyemak maklumat terima kasih kepada pengiklanan untuk dana geran. Ini adalah projek yang sangat relevan yang dilancarkan tepat pada masanya. Apakah yang diberikan oleh iklan tersebut? Beberapa saluran media dalam talian menulis tentang bot ini dan dipautkan ke tapak projek Gwaramedia. Sehubungan itu, ia mempunyai kesan yang baik pada SEO dan meningkatkan kuasa sumber, kerana tapak media massa popular yang disahkan juga mempunyai status tinggi untuk carian.Projek itu sudah tentu menjimatkan wang daripada belanjawan pengiklanan. Mereka diarahkan kepada keperluan lain pejabat editorial dan pelaksanaan projek, yang tidak kurang pentingnya dalam keadaan perang dengan Rusia.Berikut adalah beberapa daripada semua saluran media yang telah menulis tentang bot penyemak maklumat palsu

Saya suka memudahkan dan 6 merktools mengoptimumkan segala-galanya. Sebelum bekerja di Inweb, beliau lulus dari ONU, Fakulti Matematik Gunaan. Dia bekerja dalam pelbagai jawatan pemasaran, menganalisis data jenis dan watak bercampur-campur, menemui tujuan hidup, menjadi kecewa, dan mendapati dirinya baru. Jika anda organisasi bukan untung, saya akan membantu anda dengan promosi. Sejak September 2020, saya telah membangunkan Google Ad Grants, arah geran baharu untuk Ukraine. Membantu projek sosial adalah keutamaan untuk masa depan yang cerah dan berjaya untuk kita semua. Dengan hobi: semuanya baik dan tiada yang buruk.

Kempen pengiklanan: tetapan dan spesifikasi penggunaan alat geran

Jadi, Google memberikan projek a complete list of unit phone numbers bukan komersial sebulan. Iaitu belanjawan harian tidak banyak atau sedikit

Di sini kita menemui perbezaan asas antara projek komersial dan bukan komersial. Pakar PPC yang bekerja dengan perniagaan menjimatkan wang untuk pengiklanan untuk menurunkan kos setiap klik dan meningkatkan hasil. Pengiklanan kontekstual untuk NGO adalah pendekatan yang berbeza. Mari bandingkan ciri menjalankan kempen pengiklanan untuk dua perkara khusus ini:Inweb mempunyai pasukan pakar PPC yang berasingan ,  yang menjalankan kempen pengiklanan secara eksklusif untuk organisasi bukan untung yang tidak menerima pendapatan. Ini adalah bagaimana mungkin untuk mengambil kira spesifik projek, kemungkinan sekatan.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *